[kdecat] Bytes i octets i altres (arran del KNetworkManager)

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Sun Apr 15 19:25:16 UTC 2007

A Dimecres 11 Abril 2007 14:22, Antoni Bella va escriure:

>   Ho vàrem posar com a octet perquè és català i s'usa
> arreu on vas. Clar que primer s'han de llegir texts
> informàtics en català i per anar millor des de
> diverses fonts.
>
> bytes -> octets
> MB -> deixar-ho igual

Si cerco a google a quantes pàgines en català surt octets i bytes em surt:

Resultats 1 - 10 d'aproximadament 762 pàgines en català per a octets. (0,05
segons)
Resultats 1 - 10 d'aproximadament 210.000 pàgines en català per a bytes. (0,21
segons)

Potser s'usa arreu on vas, excepte a les pàgines web.

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.