[kdecat] Suggerències de canvis a kdelibs

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Thu Apr 12 20:30:11 UTC 2007

Sebastià, has vist aquest correu on feia algunes suggerències de canvis a
kdelibs? Potser ho has passat per alt perquè l'assumpte no ajudava. Ara l'he
canviat.

En un pla més concret, crec Sebastià que hi ha algunes de cadenes a kdelibs
per les quals tinc suggerències de revisió:

kdelibs/kio.po:msgid "&Repeat password:"
kdelibs/kio.po-msgstr "&Repeteix la contrasenya:" -> Potser seria
millor "&Repetiu la contrasenya:"

kdelibs/kio.po:msgid "&Choose password:"
kdelibs/kio.po-msgstr "Tria la &contrasenya:" -> Potser seria
millor "&Escolliu la contrasenya:"

kdelibs/kio.po:msgid "Select one or more file types to add:"
kdelibs/kio.po-msgstr "Selecciona un o més tipus de fitxer per
afegir:" -> "Seleccioneu..."

ho dic perquè en aquests missatge és més aviat l'ordinador que es dirigeix a
l'usuari (a causa dels dos punts ':') que no pas a l'inrevés.

També hi ha alguns llocs on poses "Aquí introduïu..." i jo suggereixo
canviar-ho per "Introduïu aquí...". La primera forma em sona una mica més a
imperatiu, que és el que ha de ser.

kdelibs/kio.po:msgid "KDE Wallet Wizard"
kdelibs/kio.po-msgstr "Ajudant del moneder KDE" -> "Assistent del moneder...",
és així com es denota en altres llocs de kdelibs

Si en trobo més ja us ho faré saber.

Apa, salutacions a tothom.
* Orestes Mas Casals - UPC                            *
* Linux User 285092  http://counter.li.org            *
* Membre de l'equip català de KDE http://cat.kde.org/ *
* Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/  *