[kdecat] Reincorporació

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Tue Apr 10 10:17:06 UTC 2007

Hola a tothom,

Després d'unes setmanes en que he anat especialment de cul a la feina i d'unes
vacances de Setmana Santa sense connexió a Internet, espero poder-me
reincorporar amb força.

Llegint el correu de la llista veig que hi ha molts temes i em temo que a
molts ja faig tard. Miraré de repassar aquells que m'afecten. Disculpeu si
faig alguna intervenció amb retard.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.