[kdecat] En intentar sobreescriure: «el fitxer original és...»

Pau Tallada Crespí pau_tallada at telefonica.net
Tue Apr 3 09:18:55 UTC 2007

Bones,
Actualment, si vols copiar un fitxer en una ubicació en la que ja hi ha un
fitxer existent amb el mateix nom, apareix un diàleg de confirmació.

Sempre m'ha embullat aquest diàleg, avui m'ha tornat a sortir i no ho he
tornar a fer bé... :P
He adjuntat el diàleg per a que sigui més fàcil l'explicació.

El que m'embulla a mi, no sé a vosaltres, és que es refereix al fitxer amb el
que voleu sobreescriure l'existent com a «fitxer original». I a mi
això «d'original» em fa més referència al fitxer pre-existent, al que ja era
allà.

Té alguna motivació especial aquesta traducció??

Disculpeu el rant...

Pau.

--
| Pau Tallada Crespí                        GNU/Linux User : #345498 |