[kdecat] Bytes i octets i altres (arran del KNetworkManager)

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Mon Apr 2 12:15:16 UTC 2007

  Hola llista

--- Marc Coll <marcoll at ya.com> escribió:

> A mí octet sempre m'ha sonat fatal. I a mésno conec
> a ningú que ho faci
> servir. És més, si algú em parlés d'octets el més
> segur és que li
> dirigís una mirada com si estigués veient una mena
> d'extraterrestre. Per
> tant, jo ho deixaria com byte.

  Doncs prefereixo el terme català, que és octet. Tot
i que si apareix Megabyte, ho deixo tal cual, però si
apareix byte ho tradueixo com a octet.

  Pot semblar un sense sentit fer aquesta distinció
però davant la falta d'abast en termes informàtics
fora de l'anglès sembla que aquest és un arranjament
prou bo per al català.

  Esteu segurs que en textos grans s'agraeix molt.

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca