[kdecat] Eines per la documentació

Pau Tallada Crespí pau_tallada at telefonica.net
Tue Sep 26 17:08:11 UTC 2006

Bones,

Amb la meva dèria d'aprendre coses noves, he estat «investigant» sobre el
format DocBook. Ja sé més o menys com va, però m'agradaria saber quin editor
feis servir (lliure a poder ser...) per editar i validar la documentació.

També he mirat de cercar-ne de visuals, però no en trob.
He provat el conglomerate, i he trastejat amb el Quanta i el Kate.
El que més m'ha convençut és el Kate, amb el connector de XML, però no mostra
l'estructura del document.
I del quanta no aconseguesc que m'autocompleti res.

I vosaltres, empreu alguna eina especial?

Moltes gràcies!

Pau Tallada.