[kdecat] Generador de galeries web del konqueror

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Sun Sep 17 21:18:26 UTC 2006

Aquesta no és la llista per discutir això, aquesta és la llista del "KDE
Catalan translation team"

A Diumenge 17 Setembre 2006 19:23, Pau Cabot va escriure:
> Vaig trobar una eina que m'agradava molt per fer galeries web amb el
> Konqueror:
> http://docs.kde.org/development/en/extragear-libs/kipi-plugins/imagesgaller
>y.html però ara no som capaç de trobar com instal·lar-la al meu Konqueror
> 3.4.2 sota KDE 3.4.2 també amb Suse 10.0. Resulta que no m'apareix l'opció
> al menú "Eines" tot i que he instal·lat el paquet kipi-plugins.
>
> He trobat una eina similar, una extensió que funciona amb Digikam i
> Gwenview però que no és tan completa com l'altra.

El paquet kipi-plugins és el que proporciona l'extensió per Digikam i
Gwenview, kipi-plugins és http://extragear.kde.org/apps/kipi/ per tant diria
que NO és l'aplicació que vols per el konqueror

> Algú em sabria dir com puc accedir-hi de nou o què se n'ha fet d'aquesta
> utilitat?

Ni idea.

Albert