[kdecat] Generador de galeries web del konqueror

Pau Cabot paucabot at vodafone.es
Sun Sep 17 17:23:12 UTC 2006

Vaig trobar una eina que m'agradava molt per fer galeries web amb el
Konqueror:
http://docs.kde.org/development/en/extragear-libs/kipi-plugins/imagesgallery.html
però ara no som capaç de trobar com instal·lar-la al meu Konqueror 3.4.2
sota KDE 3.4.2 també amb Suse 10.0. Resulta que no m'apareix l'opció al
menú "Eines" tot i que he instal·lat el paquet kipi-plugins.

He trobat una eina similar, una extensió que funciona amb Digikam i
Gwenview però que no és tan completa com l'altra.

Algú em sabria dir com puc accedir-hi de nou o què se n'ha fet d'aquesta
utilitat?

Gràcies, Pau.