[kdecat] 10 anys de KDE

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Fri Sep 15 15:30:53 UTC 2006

2006/9/3, Albert Astals Cid <aacid at kde.org>:
> http://dot.kde.org/1157238946/
>
> Creeu que val la pena fer alguna cosa en serio?
>
> Albert
> [...]

Hola a tothom,

     el tema dels contactes inicials amb empreses i entitats és una
feina feixuga, i delicada. Però segur que donarà fruits en un
termini més o menys proper. Enhorabona per la feina, Albert C.

     Pel que fa a la festa del desè aniversari, jo m'apuntaria a un
sopar o alguna trobada de simpatitzants/usuaris/desenvolupadors/etc.
del KDE (i de programari lliure en general?).

     Què us sembla convocar un sopar el dia 13 (divendres) o 14
(dissabte) d'octubre a BCN o rodalies? Alternatives?

     Josep Ma.