[kdecat] Contactes pel desè aniversari

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Wed Sep 13 22:29:18 UTC 2006

A Dijous 14 Setembre 2006 00:01, Albert Cervera Areny va escriure:
> Hola llistaires,
(...)
> El cas de l'òmnium cultural, volia ser el primer d'una sèrie de contactes a
> associacions. Per una banda a les associacions culturals presentar-los la
> tasca que s'està fent de traducció i localització del KDE i mostrar-los que
> el programari lliure, és possiblement la millor via per mantenir la nostra
> llengua viva. Per altra banda, a associacions amb finalitats més
> humanitàries (al nostre o altres països) presentar-los els avantatges
> d'autonomia que presenta el PL per l'economia d'un país i evidentment el
> baix cost que suposa, així com, de nou, els avantatges de les traduccions.

Jo conec gent dins d'Òmnium Cultural. De fet, són sensibles al tema del
programari lliure i fa temps vam organitzar un curs sobre això, amb la
participació de gent com ara el Benjamí Villoslada.

Puc mirar a veure si volen col·laborar, però els hauríem de portar una
proposta concreta, i hi ha molt poc temps.

Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org
Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/