[kdecat] Contactes pel desè aniversari

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Wed Sep 13 22:01:03 UTC 2006

Hola llistaires,
	tal com vaig comentar he mirat de posar-me en contacte amb diferents entitats
per mirar de canviar el "target" de les nostres presentacions i sincerament,
crec que acabarem fent un soparet ;-)
	Ara, seriosament, he enviat correus a:
- Totes les cambres de comerç de catalunya (http://www.cambrescat.es)
- CatPL, associació d'empreses catalanes que es dediquen al programari lliure
(http://www.catpl.org)
- Als col·legis oficials d'enginyeries en informàtica (http://www.coeic.org)
- A omnium cultural (http://www.omnium.cat)

Els correus que he enviat ha estat als correus de contacte que hi ha a les
pàgines web corresponent, excepte al CatPL, que hi ha un formulari de
contacte.

Els únics que ha respost fins al moment ha estat el col·legi d'enginyeries en
informàtica, que han dit que es faran ressò de la notícia i que sobretot els
interessava per CatPL que és una associació que ha sortit de col·legi, i
m'han donat una adreça de CatPL, a la qual també he enviat el correu (a part
del formulari). Després de la resposta positiva del col·legi crec que ens
podrà servir per donar més ressò a les nostres activitats, i a veure si
poguéssim parlar amb CatPL que també podria ser una bona "aliança".

El principal problema que veig és aconseguir una mica de participació de cara
el dia 14 d'octubre (que seria el dia exacte del 10è aniversari). De totes
maneres, crec que és convenient continuar en aquesta línia de contactes i per
tant, podríem mirar de fer algun tipus de trobada quan aconseguíssim ajuntar
més gent.

Pel que fa les cambres de comerç crec que seria més fàcil entrar-hi
(evidentment) si hi tinguéssim algun tipus de contacte. De moment, miraré de
fer-ho més a poc a poc, intentant esbrinar a qui em puc dirigir, i
possiblement començant per la de Sabadell (que és la que tinc més a prop) per
tal de mirar de desplaçar-m'hi si és necessari perquè em facin una mica de
cas.  De totes maneres, si algú té contactes molt millor!

El cas de l'òmnium cultural, volia ser el primer d'una sèrie de contactes a
associacions. Per una banda a les associacions culturals presentar-los la
tasca que s'està fent de traducció i localització del KDE i mostrar-los que
el programari lliure, és possiblement la millor via per mantenir la nostra
llengua viva. Per altra banda, a associacions amb finalitats més humanitàries
(al nostre o altres països) presentar-los els avantatges d'autonomia que
presenta el PL per l'economia d'un país i evidentment el baix cost que
suposa, així com, de nou, els avantatges de les traduccions.

Demà miraré de continuar els contactes amb les associacions i ja us informaré
de com evoluciona.

Evidentment, espero qualsevol suggerència i/o comentari que volgueu fer en com
us sembla que podem promocionar el KDE (i sovint per extensió el PL) fora de
l'àmbit en què ens movem sempre.

Salut!