[kdecat] Traducció knetworkmanager

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Sun Oct 22 22:55:51 UTC 2006

A Dilluns 23 Octubre 2006 00:22, Pau Tallada Crespí va escriure:
> Ok, doncs apa, ja l'he traduït.
> Per cert, algú sap res del pootle i de si la KDE o la Debian tenen pensat
> de muntar un servidor i fer les traduccions a l'estil Rosseta??

Rosetta? Vés amb compte què li dius a l'Albert, que et pot saltar directe a la
iogular :-)

L'Albert ho sabrà millor que jo, però quan ha sortit el tema dins el KDE, no
sembla tenir gaire acceptació, perquè permet que qualsevol es posi a traduir
sense tenir en compte els criteris de correcció, etc.. Dins de debian, no
n'he sentit res..