[kdecat] Fwd: Amarok 1.4.4 sting freeze

Pau Tallada Crespí pau_tallada at telefonica.net
Tue Oct 17 22:49:48 UTC 2006

A Dimarts 17 Octubre 2006 14:30, Benjamí Villoslada va escriure:
> Ja que surt l'Amarok, hi ha una cosa que potser es pot millorar:
>
> A la finestra «Informació de la peça» (botó secundari damunt una peça i
> escollir "Edita la informació de la peça...")  el botó Següent té la tecla
> activa damunt la ü, cosa que fa complicat usar-la.

Bones,
Primer de tot agrair-te immensament el teu comentari, sense aquest tipus de
petites anotacions és impossible adonar-se'n de moltes de les ximpleries que
se'ns escolen a les traduccions i que afecten a la qualitat i usabilitat
final de la traducció.

En segon lloc, dir que crec que ho he solventat. No ha estat fàcil, el ditxós
diàleg ja tenia emprades unes 16 lletres diferents pels acceleradors, i ja en
repetia 2... Al final ara empra 19 lletres diferents per cada un dels
acceleradors

He de dir que m'he quedat de pedra en comprovar això de la ü com a
accelerador. He provat d'emprar la ü com a accelerador de teclat i no he
trobat la manera.
No en tenc ni idea, però jo diria que l'algorisme de resolució de conflictes
en les tecles acceleradores (present a les KDE 3.5 i superiors, si no vaig
errat) no hauria de permetre assignar acceleradors a caràcters compostos.
Seria aquest un motiu per obrir un bug sobre aquesta qüestió?

> Gràcies :)
No hi ha de què, moltíssimes gràcies a tu per aquesta correcció, i encantat
que en venguin moltes més d'aquest estil!

Pau Tallada.

--
| Pau Tallada Crespí                            Linux User : #345498 |