[kdecat] Seguim pujant

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Thu Nov 23 15:23:17 UTC 2006

  Hola gent,

 --- "Josep Ma. Ferrer" <txemaq at gmail.com> escribió:

>      Potser m'equivoco, però aquest és un tema que
> mai ha estat clar
> del tot, i encara no he trobat una altra explicació
> més convincent. Si
> algú pot il·luminar-me li estaré molt agraït ...
>
>        Josep Ma.

  Doncs es facil d'entendre pero dificil de seguir a
tots els desenvolupadors per si treballen correctament
amb el sistema de plantilles de traduccio.

  Els extragear son gairabe tots a trunk per a que
siguin distribuits junt amb el paquet de l'aplicacio
seguint el seu propi diari de versions. El traductor
s'apunta a una llista de correu per aquesta aplicacio
i va rebent avisos de quan revisar les noves cadenes
per a la propera versio.

  Pero. A stable tambe hi ha extragear, tal i com el
nom indica significa externs pero els desenvolupadors
prefereixen asegurar la qualitat de les traduccions,
reduir la grandaria dels seus tarballs fent que
aquestes siguin lliurades des del mateix paquet de
l'idioma.

  Despres de fote-us la tabarra amb e4l que vaig
entenent quan a l'us real del sistema aqui teniu la
userguide que ho explica una mica:

<http://docs.kde.org/stable/ca/kdebase/userguide/extragear-applications.html>

  Davant qualsevol dubte us la recomano doncs esta
actualitzada. :-)

<http://docs.kde.org/stable/ca/kdebase/userguide/index.html>

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca