[kdecat] Kgeography acabat

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Mon Nov 20 10:22:25 UTC 2006

He enllestit el KGeography. En principi l'he enviat a l'Albert i el Sebastià
per tal que el pugin al SVN. Havia desistit d'enviar-lo a la llista perquè
era molt gran, però veig que la seva mida queda reduïda a la desena part si
el comprimeixo, per la qual cosa us l'envio així tothom pot dir-hi la seva.

Estic content: la feina no ha estat tan feixuga com em pensava (quedaven més
de 600 cadenes) i amb això estem *molt* aprop del 100% en la IGU estable.
Potser serveix d'estímul :-)
Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org