[kdecat] Error en la traducció de l'Amarok

Pau Tallada Crespí pau_tallada at telefonica.net
Wed Nov 8 22:08:22 UTC 2006

A Dimecres 08 Novembre 2006 22:54, Albert Astals Cid va escriure:
> A Dimecres 08 Novembre 2006 22:46, Pau Tallada Crespí va escriure:

> Curios, jo també tinc KDE 3.5.5 i Amarok 1.4.4 :D Només que jo a Kubuntu
> :-S

Molt rebé, i ara??? :-S

> Albert

Les Ubuntu tenen un sistema «peculiar» de gestionar les traduccions, i que
personalment opino que presenta deficiències.
Mon pare usa una Kubuntu i algunes aplicacions que no formen part del
sistema «base» no li surten traduïdes, mentre que a la meva Debian sí (pe:
rosegarden).

Pau.
--
| Pau Tallada Crespí                            Linux User : #345498 |