[kdecat] Termcat

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Sun May 14 21:40:07 UTC 2006

A Dissabte 13 Maig 2006 19:18, Albert Astals Cid va escriure:
> Bueno, el nostre "pacte" amb Termcat va estar bastant bé en quant a PR tant
> com per a nosaltres com per a ells (vam sortir fins i tot a LWN
> http://lwn.net/Articles/173310/ que no es fàcil).
>
> Però a mi en particular no m'agrada vendre fum, alguns dels presents a la
> reunió ha rebut alguna comunicació de la gent del termcat?

Vàrem tenir un intercanvi respecte a alguns termes. Em sembla que vaig
reenviar els correus a la llista.

> Penseu que podriem enviar un correu demanant "com va la revisió" que se
> suposa que farien de les nostres cadenes?

Sí. Me n'ocupo.

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.