[kdecat] Corregiu-me!

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Fri Mar 31 19:26:31 UTC 2006

A Dijous 30 Març 2006 23:06, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> En/na Albert Astals Cid ha escrit:

>      Pel que fa al títol "Alliberat el KDE 3.5.2", que suposo que és
> una traducció de "KDE 3.5.2 Released", no seria millor usar una de
> les següents alternatives?
>
> a) Llançament del KDE 3.4.2
>
> b) Publicació del KDE 3.4.2
>
>      O qualsevol altre opció. "Alliberar" és posar en llibertat, o
> descarregar d'un pes, i penso que no s'ajusta al que s'ha fet amb el
> KDE 3.4.2.

Bueno, la paraula no és de la meva collita, moltes traduccions que he vist al
català la fan servir i per això la vaig posar, la propera vegada ho discutim
amb més temps però ara que ens enllacen des de lafarga no crec q estigui bé
canviar-ho.

Albert