[kdecat] Tot un repte

Marc Coll marcoll at ya.com
Sat Mar 25 09:14:49 UTC 2006

Gràcies a tots per les respostes, i especialment a tú, Pau. De moment, i
a falta de més aportacions, jo ho deixaria com:

En aquest mode, el codificador farà ús de les correlacions entre ambdós
canals.
El senyal es dividirà en una part suma («central»), calculada com L+R, i
una
part diferència («lateral»), calculada com L-R, i s'assignaran més bits al
canal central. Això incrementarà de manera efectiva l'ample de banda si el
senyal no disposa de suficient separació estereofònica, proporcionant un
increment
significactiu en la qualitat de la codificació resultant.\n</p>

Crec que aquesta és una traducció molt bona, però estic obert a més
suggerències. "L" i "R" no sé si traduir-ho o no, igual que
"joint-stereo". Vosaltres què faríeu?

Marc Coll