[kdecat] Preguntes amarok

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Wed Mar 1 18:27:39 UTC 2006

A Dimecres 01 Març 2006 13:00, Pau Rul·lan Ferragut va escriure:

> Val, el trunk de l'amaroK.
>
> http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk/ca/extragear-multimedia/index.php
>
> per favor, me podeu confirmar que és el material que puc trobar aquí el
> que he de traduir? No estic molt enterat de l'organització del svn i dubto
> de quin siguin els fitxers a treballar.

Confirmat,

http://websvn.kde.org/*checkout*/trunk/l10n/ca/messages/extragear-multimedia/amarok.po
http://websvn.kde.org/*checkout*/trunk/l10n/ca/messages/extragear-multimedia/desktop_extragear-multimedia_amarok.po

és el que has de fer servir. Perquè no creies que eren els que havies de
traduir?

Albert