[kdecat] [correccions] l10n a l'accessibilitat del KOffice

Pau Tallada Crespí pau_tallada at telefonica.net
Sat Jun 10 11:25:05 UTC 2006

A Dissabte 10 Juny 2006 13:09, Antoni Bella va escriure:
>   Hola llista
>
>   Tot traduïnt he vist una sèrie d'extranyes
> traduccions. Més per la diversistat d'aquestes tot i
> tractar-se de la mateixa sentència.
>
>  Us adjunto les instantànies, les quals amb una mica
> de sort no seran prou grans i arribaran a la llista.
>
>   Ja se'n va parlar però hi torno defensant l'ús del
> mot "sintetitzar el text, la frase, el document, la
> std*, etc.". Naturalment empro aquest doncs crec que
> diferència prou bé l'acció que realitza el programari
> i deixa marge per a enriquir les frases.
>
>   L'altra llança és per a l'ús de "Text a veu"
> [...]

Bones,
pel que veig hi ha certa confusió en les traduccions que adjuntes.
però altra gent ho ha traduït com a «estri de parla».
Si no vaig errat, el text original en anglès crec que es refereix al primer
sentit, a l'acció de produir la síntesi de la veu.

Per altra banda, estic d'acord en que hauríem d'acordar un verb en comú per a
l'acció de recitar, pronunciar o sintetitzar el text.

En aquests moments no disposo de gaire temps (exàmens...), en acabar ja
actualitzaré les traduccions.

Bona feina!

Pau.
--
| Pau Tallada Crespí                            Linux User : #345498 |