[kdecat] Documentació del KOffice

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Sun Jul 30 16:10:17 UTC 2006

 --- Antoni Bella <evasten5 at yahoo.es> escribió:

>   kword_opt.pot
>   kword_pageformat.pot
>   kword_storeprint.pot
>   kword_styles.pot
>   kword_table.pot
>   kword_tabstops.pot
>   kword_techinfo.pot
>   kword_templatecreation.pot
>   kword_toc.pot
>   kword_tutorial.pot
>   thesaurus.pot

  Hola llista

  Ja he fet tots els fitxers a falta d'aquests de
manera que també me'ls asigno. Després em caldrà fer
avenir les traduccions amb l'aplicació però ja és una
tasca molt més ràpida una vegada traduïdes les
entrades.

  Em connecto força poc a la xarxa així que la propera
vegada que us escrigui ja estarà gairebé tot enllestit
a falta d'una última revisió per la meva part.

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca