[kdecat] Fwd: Amarok 1.4.2 (no string freeze)

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Wed Jul 19 17:15:59 UTC 2006

A Dimecres 19 Juliol 2006 13:36, Pau Tallada Crespí va escriure:
> A Dimarts 18 Juliol 2006 22:32, Xavier Batlle i Pèlach va escriure:
> > A Dimarts 18 Juliol 2006 22:07, Albert Astals Cid va escriure:
> > > Algú s'anima?
> > >
> > > Albert
> >
> > No sé com ho té en Pau, veig que hi ha actualitzacions del 10 de juliol.
> > Si no pot jo m'hi puc posar.
>
> Uep, això va per mi.
> Doncs vaig fent, darrerament no he disposat de gaire temps, però a partir
> d'aquesta setmana prometo posar-m'hi fort. Esper que no hi haurà cap
> problema per a que dia 6 d'agost estigui tot traduït.
> Per cert, tenc un dubte. Al fitxer de cadenes hi ha com a 400 cadenes de
> missatges d'error, però aquests missatges son compactats. Un exemple:
>
>    Socket Noprotoopt
>    Socket Protonosupport
>    Socket Socktnosupport
>    Socket Opnotsupp
>    Socket Pfnosupport
>    Socket Afnosupport
>    Socket Addrinuse
>
> Algunes tenen sentit i es poden traduir, d'altres (la majoria) o no tenen
> sentit o la traducció és massa llarga.
> Per ara les estic deixant sense traduir.
> Algun suggeriment?

[19:13] <andrewt512> tsdgeos: it's one of Helix's errors. I don't even know
what they mean in English
[19:13] <tsdgeos> andrewt512: so we simply don't translate them, right?
[19:14] <andrewt512> right, tsdgeos
[19:14] <tsdgeos> thanks
[19:14] <andrewt512> well, tsdgeos, some of them are understandable actually.

O sigui que basicament no et matis gaire, si hi ha algu que ho veus clar ho
tradueixes, sino sense traduir.

Albert