[kdecat] Impuls al KDE en català

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Wed Jan 25 21:09:53 UTC 2006

A Dimecres 25 Gener 2006 20:30, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> 	Entenc que les dues eines són complementaries: el wiki per  bolcar
> el coneixement de l'equip de traductors i actualitzar-lo amb les noves
> aportacions que es decideixin a la llista (criteris de traducció, el
> seu estat i responsable, svn, kbabel, etc.), i el CMS per publicar
> novetats i informació relacionada amb el KDE en català.
>
> 	Bàsicament el wiki ha de servir per coordinar i ajudar a l'equip de
> traductors i a les persones que es vulguin incorporar. I el CMS
> serviria per donar a conèixer la feina de l'equip i el KDE en general
> (promoció, publicitat, etc.).

> [...]

Jo també opino que no hem de voler abastar-ho tot d'una vegada, perquè tots
tenim altres tasques i després passa el que passa.

Aleshores potser serà millor començar pel wiki i quan ja comenci a tenir una
mica de cara i ulls (potser caldran algunes setmanes) aleshores abordar el
CMS.

Ho veieu bé? Si és així, aleshores ja sé per on puc començar a apretar el
Francesc ;-)

* Orestes Mas Casals                                 *
* Universitat Politècnica de Catalunya               *
* Linux User 285092  http://counter.li.org           *
* Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/ *