[kdecat] Impuls al KDE en català

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Jan 25 19:30:18 UTC 2006

En/na Albert Astals Cid ha escrit:

> A Dilluns 23 Gener 2006 23:37, Orestes Mas va escriure:

> Una web de "notícies", articles per consum extern amb cara i ulls, etc. coses
> que sempre es bastant difícil amb un wiki.
>
> [...]

	Entenc que les dues eines són complementaries: el wiki per  bolcar
el coneixement de l'equip de traductors i actualitzar-lo amb les noves
aportacions que es decideixin a la llista (criteris de traducció, el
seu estat i responsable, svn, kbabel, etc.), i el CMS per publicar
novetats i informació relacionada amb el KDE en català.

	Bàsicament el wiki ha de servir per coordinar i ajudar a l'equip de
traductors i a les persones que es vulguin incorporar. I el CMS
serviria per donar a conèixer la feina de l'equip i el KDE en general
(promoció, publicitat, etc.).

	La meva opinió és que cal començar pel wiki, i desprès continuar pel
CMS. Potser és es que tinc molt clars els continguts del wiki, però no
tant els del CMS. Aquest darrer també requereix que els continguts es
renovin periòdicament ... però per altra banda, ajuda a crear
"comunitat".

	En el fons, tot depèn de les prioritats que ens marquem.

	Josep Ma.