[kdecat] El web/la web

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Sun Jan 22 00:15:51 UTC 2006

A Saturday 21 January 2006 22:45, Sebastià Pla i Sanz va escriure:
> [...]
> Cercaterm i m'he trobat el següent:
>
> Notes
> ca: El substantiu web actua sovint en aposició en funció adjectiva per
> formar termes relacionats, com ara pàgina web o servidor web. En alguns
> casos s'elideix el substantiu que actua com a nucli i el sintagma queda
> reduït a la forma web, que manté el gènere del substantiu elidit: per
> exemple, un web (masculí) per un lloc web o una web (femení) per una pàgina
> web.
>
> Així doncs deixo "KDE a la web", si us sembla bé.

Perfecte. De fet, crec que d'aquí ve la confusió de si és el web o la web.
Normalment tots diem la web perquè pensem en la pàgina web (i no lloc web)
Però en anglès normalment parlen de web site. Coses de la vida.

De moment he afegit el comentari del Cercaterm al xml. Em poso com a deures
fer un llistat en html (o al wiki) dels termes que detecta el regexptool i
una explicació decent per cada un d'ells amb les possibles excepcions.