[kdecat] Explicació dels errors freqüents

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Tue Jan 17 20:24:21 UTC 2006

De fet, crec que potser abans s'hauria d'aconseguir que indiqués quin dels
possibles errors ha detectat, això seria més senzill d'aconseguir, però hem
de tenir en compte que això no podrà ser fins al KDE4 o sigui que de moment
ens haurem de conformar amb això...

A Tuesday 17 January 2006 11:16, Orestes Mas va escriure: