[kdecat] Explicació dels errors freqüents

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Tue Jan 17 10:16:41 UTC 2006

Albert, desconec si tu només vas dedicar-te a generar el fitxer
d'expressions regulars o bé també et vas involucrar en el
desenvolupament del codi de detecció. Es aquest segon cas, creus que
seria molt complicat fer que informi de la _posició_ dins la cadena de
l'error detectat? Això seria de gran ajut perquè a voltes, com es va dir
a la reunió, hom no sap veure immediatament quin ha estat el motiu de
l'error, sobretot si la cadena ocupa diverses línies.

Seria un bon pegat a proposar...

Orestes.

En/na Albert Cervera Areny ha escrit: