[kdecat] Alguns dubtes amb el Kile

Marc Coll marcoll at ya.com
Sat Feb 25 18:47:08 UTC 2006

>Què us sembla retroreferència?
>
>Molt literal, però...

Doncs la veritat és que no em sembla malament. A mi personalment em sona
millor que "referència enrere". Si els demés hi estan d'acord, ho poso
així. Us sembla bé a tots?

>No sé en què consisteix l'acord amb el TERMCAT però potser això es podria
>consultar.

Tampoc és mala idea.

>Ni idea. En quin context apareix?

En molts diferents. Però l'Albert té raó: bibitem és un element del
llenguatge. El més segur és que l'acabi deixant sense traduir.

>Álvaro.
>PD: Aquest és el meu primer missatge a la llista.

Benvingut, doncs.

Marc Coll