[kdecat] Traducció Krita

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Fri Feb 24 15:44:09 UTC 2006

Torno a enviar el missatge de sota. El vaig enviar dimecres però em sembla que
no ha arribat a la llista.

A Dissabte 18 Febrer 2006 16:58, Pau Tallada Crespí va escriure:
> En/na Albert Astals Cid ha escrit:

Són les entrades obsoletes. El primer msgmerge les crea, per si les vols
aprofitar. Els msgmerges següents les esborren. A la configuració del KBabel
es pot fer que les conservi:

Projecte->Configura->Desat a la pestanya "General" l'opció "Desa entrades
obsoletes".

Ja que estem amb el KBabel, per tal que s'actualitzi bé el copyright, heu de
configurar-ho a:

Projecte->Configura->Desat a la pestanya "Copyright" activa l'opció
"Actualitza el copyright del traductor" i "Actualitza el copyright".

Potser no hi haurà la paraula Copyright o estarà posat a nom de la Free
Software Foundation. Per arreglar-ho heu d'anar a Edita->Edita capçalera i
afegiu "Copyright (C)" a sota de "Translation of xxxx to Catalan".

Les gràcies te les donem a tu ;-)

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.