[kdecat] Wiki - K Desktop Environment català

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Tue Feb 14 15:40:49 UTC 2006

M'afegeixo a les felicitacions del Sebastià envers el Miquel. Bona feina.

He de dir que jo he pogut editar les pàgines, per la qual cosa assumeixo que
tothom té drets d'escriptura. Al capdavall és un wiki...

Malgrat això, hauríem de pensar si s'han de restringir els drets d'escriptura,
més que res per evitar "sorpreses" com ara que algú modifiqui la pàgina i hi
pengi anuncis, etc. Jo penso que seria més adient restringir l'accés, però
sense imposar massa condicions a qui en vulgui un.

Orestes.

A Dimarts 14 Febrer 2006 00:26, Sebastià Pla i Sanz va escriure:

Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org
Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/