[kdecat] Wiki - K Desktop Environment català

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Feb 15 20:15:39 UTC 2006

2006/2/14, Sebastià Pla i Sanz va escriure:
> A Dilluns 13 Febrer 2006 04:23, Miquel Chicano va escriure:

> Miquel,
>
> Felicitacions i moltes gràcies!!! Ara el que hem de fer és anar-ho
> actualitzant i enriquint entre tots. Com ho hem de fer si volem afegir coses?
> Podem tenir permís d'escriptura la gent de la llista? Per exemple, la part de
> glossari crec que la podem ampliar. Tinc algunes idees de com podria
> enriquir-se.
>
> Sebastià
> [...]

     M'afegeixo a les felicitacions. Una bona feina, sí senyor!

     Per fer modificacions al wiki, primer cal registrar-se (a dalt de
tot a la dreta). I després ja es pot entrar a editar les pàgines des
de la pestanya "edit" (molt recomanable previsualitzar abans de
publicar). Es pot veure l'històric de canvis a la pestanya
"history", i moltes més coses ...  :)

     Salut!

Josep Ma. Ferrer

PD1: Tothom que es registri pot editar el wiki. Hi ha alguna mesura
per limitar l'edició?

PD2: Darrerament tinc molts problemes amb la llista. A veure si ara funciona ...