[kdecat] El nom de la cosa

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Tue Feb 14 16:33:02 UTC 2006

A Dimarts 14 Febrer 2006 00:44, Sebastià Pla i Sanz va escriure:
> Hola,
>
> Ja fa temps que em rondava una cosa pel cap. Crec que necessitem un nom pel
> projecte i el grup de traducció i promoció del KDE en català.
> Tradicionalment, sense cap planificació, ens hem anomenat "KDE en català".
> Ara el Toni parla al seu correu de "KDEcat".
>
> Jo proposo que ens anomenem "cat >> KDE". Potser ho trobareu una bajanada,
> però a mi m'agrada:
>
> - Té un significat clar per a qui conegui Linux/Unix. Vol dir que s'agafa
> tot el que ve de l'entrada estàndard i s'afegeix al KDE.
> [...]

No havia pensat en cap nom concret, però aquest m'agrada, tot i que segurament
l'ordre UNIX correcta seria "cat cat >> KDE" :-)

Conyes a banda, té el meu vot.

Quant al domini KDE.cat, avui hem registrat el domini caliu.cat i ens han
clavat (bé, de moment li han clavat a l'Eduard) 174€ per 2 anys. En aquestes
condicions, potser trigarem a tenir un catKde.cat...

Si posen els dominis .cat tan cars, passarà com els .es, que abans de la
rebaixa no els agafava ningú. A més, probablement els impostos del .cat no
deuen ni estar cedits a la generalitat :-(

Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org
Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/