[kdecat] [KDE 3.5 y trunk] Tasques de traducció que demano asignar-me

orestes at tsc.upc.edu orestes at tsc.upc.edu
Wed Sep 7 21:50:03 UTC 2005

> [...]
>
>   A vista del que està per venir us envio un llistat
> de la feina que penso anar fent i una pregunta pel que
> fa al mòdul on hi ha el Quanta.
>
>   Fitxers que demano mantenir:
>
> Documentació:
> ### DOC START
> kdeaccessibility (Aquesta si no hi ha cap convenient
>              -preferiria col·laboració, com amb tot-.)
> kdeaddons
> kdeadmin
> kdebase
> kdeedu
> 	- khangman
> 	[N'hi ha més però m'esperaré a veure si cal un cop de

Jo fa uns mesos havia deixat el kdeedu enllestit (em vaig dedicar a
consciència al KStars). Ara ja torna a estar tot potes enlaire i el
problema és que la meva dedicació a la traducció d'aquí al final del
quatrimestre (nadal) només podrà ser esporàdica.

Si de cas, procuraré donar una ullada als missatges difosos i no traduïts
del KStars abans del 10 de setembre.

Ep! ara m'adono que estàs parlant de la documentació! Jo em referia a
l'aplicació... La doc. no l'he tocada...

Orestes.