[kdecat] Traducció al català del KInstaler

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Sun Sep 4 08:42:11 UTC 2005

Hola, hem sembla que tens problemes amb la llista, ja que sembla que vols
enviar el correu a la llista (tens pegasiu que no és singular), però en canvi
me l'envies a mi només.

Uns quants comentaris:
 - No vas avisar abans de començar a treballar amb el KInstaller, AIXÒ NO ÉS
EL QUE JO VAIG DIR QUE S'HA DE FER PER EVITAR POSSIBLES SOLAPAMENTS DE
TREBALLS
 - Si fas servir el KBabel  has d'omplir els camps Nom, projecte, etc, sinò la
capçalera del fitxer .po no s'omple correctament
 - instalar és realment instal·lar

#: kupdate.cpp:193 kupdate.cpp:202
msgid "Update..."
msgstr "S'està actualitzant..."
Segur? L'he marcat com inexacte per ara

L'he pujat al servidor si la resta de la llista li vol donar un cop dur serà
benvingut qualsevol comentari.

En quant a temes de xarxa:
gateway -> pasarel·la
netmask -> màscara de xarxa
broadcast -> ?

Albert

A Dissabte 03 Setembre 2005 20:42, Toni Pizà va escriure: