[kdecat] Alguna feineta per jo?

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Fri Sep 2 15:01:17 UTC 2005

 --- Toni Pizà <servomac at gmail.com> escribió:

> Ok, moltes gracies per la informació.
> Imaginem que jo descarreg algún .po (per exemple el
> del kio_home.po*),
> i amb el KBabel el traduesc, creant el correponent
> POT. A on l'he
> d'enviar?

  És just a la inversa, si el programa no l'ha fet
ningú abans hauràs d'agafar la plantilla (POT) i crear
el catàleg de traduccions (PO).

  En el cas que ja estigui traduït hauràs de revisar
dita traducció, però sempre dins del catàleg de
traduccions existent.

  Aquest fitxer PO geerat li envies a en Sebastià o
l'Albert per a que pugin les teves traduccions al
servidor. Entre tots les millorarem/corretgirem, més
al començament quan se's nou arribat.

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca