[kdecat] Vull col·laborar ERA Re: Nota de premsa de KDE 3.5 (i 2)

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Mon Nov 14 20:25:19 UTC 2005

A Dilluns 14 Novembre 2005 20:07, vàreu escriure:
> Hola Albert,
Hola Roger

> No tinc especial predilecció per traduir cap programa en especial,
> però per començar preferiria que fos petitet.

Mirant així per sobre he trobat el ktorrent i el kiosktool que són dos
programes interessants per tenir traduïts i "relativament" petits.

http://websvn.kde.org/*checkout*/trunk/l10n/templates/messages/extragear-network/ktorrent.pot
http://websvn.kde.org/*checkout*/trunk/l10n/ca/messages/extragear-sysadmin/kiosktool.po

> A més, com serà el
> primer que faré tampoc tinc gaire experiència així que hauré de
> mirar-me ben bé com es fa, quines eines s'utilitzen per traduir...
kbabel com a eina, com es fa és bàsicament seguir la guia d'estil de
softcatalà amb les nostres petites excepcions.

> T'escric només a tu perquè no sé si aquesta mena de qüestions cal que
> vagin a la llista.
La llista està per qualsevol consulta en quant a les traduccions del KDE al
català, per tant aquest correu hi entra perfectament.

> M'he de mirar bé com funciona el cvs, del qual en
> sé pràcticament zero.
Ara ja no anem amb CVS sinó amb SVN, a
http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-ca&m=111679573110959&w=2 hi trobaràs una
petita explicació.