[kdecat] Hola!

Joan Sanz joansanzrab at gmail.com
Mon Nov 14 16:15:31 UTC 2005

Hola, em dic Joan, porte un any en GNU/Linux debian i un mes fent servir
KDE, és a dir, sóc molt nouvingut, :). Tanmateix, m'agradaria traduir coses
(si em deixeu) i per això m'he apuntat a la llista. Però la informació de la
web

http://ca.i18n.kde.org/cont/comenca.php

sembla que està obsoleta, si més no pel que fa al CVS.

He instal·lat subversion i he fet:

svn co svn://anonsvn.kde.org/home/kde/trunk/l10n/ca kde-ca

Però ara no sé què fer.

També volia utilitzar el kbabel (si en recomaneu un altre, també em val, de
fet no tinc idea de cap), però no sé com fer-ho: no sé quins ajusts de
configuració requeriu per al grup de traducció. Tampoc sé quins són els
directoris per als fitxers .po i .pot. Ara només tinc kde-ca on hi ha tot el
que s'ha baixat.

Us agrairé qualsevol informació.