[kdecat] Nota de premsa de KDE 3.5 (i 2)

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Sun Nov 13 15:55:40 UTC 2005

Perfecte!

El que no m'acaba de convencer és el tema del "parell d'anys" o "dos anys", no
és que la meva traducció m'agradi més que la teva, és que no m'agrada cap, en
l'original anglés "next couple of years" crec q es refereix més a una
quantitat curta indefinida d'anys que no a dos exactament, algú té una idea
de com resoldre-ho?

Albert

A Dissabte 12 Novembre 2005 23:41, Josep Ma. Ferrer va escriure: