[kdecat] Més dubtes amb el Kile

Leopold Palomo Avellaneda lepalom at wol.es
Sun May 29 23:21:04 UTC 2005

A Dilluns 30 Maig 2005 00:50, orestes at tsc.upc.edu va escriure:

> De res, gràcies a tu per la feina, de la qual ens podrem beneficiar tots.
> El Josep Mª t'aconsella que preguntis als experts de LaTeX en català. És
> un bon consell. Malgrat tot, jo et dono la meva opinió sobre alguns

el mateix!!!! últimament coinideixo molt amb l'Orestes ...

[.....]

> Em sobrepassa...  potser "gestor dels hiperenllaços"? Ja sé que les
> hyperreferences no són el mateix que els hyperlinks, però s'hi deuen
> assemblar...
és el paquet que ajuda al LaTeX a crear o posar els enllaços. Es veu, pel que
acabo d'esbrinar que hi han vàries opcions. Per exemple, el de dvips, et fa
que al pdf, quan cliques sobre la referècia t'enviï si és una cita, a on està
la bibliobrafia, si és una referncia al text, .... després quan fas un html
t'ho manté. Potser com diu l'Orestes, gestor del hiperenllaços.

Leo