[kdecat] Més dubtes amb el Kile

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Sun May 29 17:56:07 UTC 2005

A Diumenge 29 Maig 2005 17:57, Marc Coll va escriure:
> Gràcies a l'Orestes i en Leopold per respondre. El cas és que el Kile no
> és un programa gens fàil de traduir (o a mí m'ho sembla, potser perquè
> els meus coneixements de LaTeX són limitats). En aquests moments ja el
> tinc gairebé enllestit, però encara tinc més dubtes:
>
> 1. rubber length
> The \\hfill fill command produces a \"rubber length\" which can stretch
> or shrink horizontally. It will be filled with spaces.
> Pel context, dedueixo que un rubber length seria com una mena d'espai
> variable, però com es podria traduir? espai variable? espai elàstic?
> [...]
Espai elàstic és el que més s'entèn (o com a mínim el que jo entendria millor)

> 2. overfull hboxes
> Marks \"overfull hboxes\" on the output with black boxes
> Això sí que no tinc ni la més remota idea de què dimonis pot ser. Algú
> té cap idea?
una "overfull hbox" és quan tens una línia que és massa ample, per exemple
tens moltDeTextJuntQueNoEsPotPartir. Ara no tinc cap suggerència de com
traduir-ho.

Ja no en se cap res, ho sento.

Albert