[kdecat] Disculpes

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Wed May 4 07:30:50 UTC 2005

Hola a tothom,

Degut a diverses causes he estat pràcticament un mes sense llegir el correu de
la llista ni participar en les traduccions. Ara m'estic posant al dia.
Disculpeu si encara no he fet res amb alguns dels suggeriments que s'han fet,
especialment amb la revisió del KMail del David.

D'altra banda està en marxa la migració de cvs a subversion. Per començar, els
que no el teniu instal·lat (com jo mateix), millor que ho aneu fent.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.