[kdecat] Fitxer XML de barbarismes i altres temes

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Tue Mar 29 23:42:48 UTC 2005

Espero que arribin, adjunto el fitxer XSL i l'XML generat a partir de la
llista de paraules del kword. En teoria s'hauria de poder utilitzar aquest
XML amb el RegExpTool

He mirat d'aconseguir el fitxer de l'abiword en xml pur (no l'html que es
mostra a l'url que ha indicat en Josep Ma.) però no l'he sabut trobar, sembla
a ser que amb la Debian tampoc no ve. Si algú, me'l pogués passar miraria de
fer el mateix XSL que podria servir també per altres equips de traducció.

L'expressió regular que utilitzo actualment per detectar el final de paraula
és força incomplet, però el \w (o alguna cosa per l'estil) no és vàlid en
molts casos perquè en català utilitzem els guions amb els verb-pronom. Ja hi
faré alguna millora, o si algú sap com fer-ho millor que m'ho digui, si us
plau.

Salutacions

A Dilluns 28 Març 2005 20:23, Antoni Bella va escriure: