[kdecat] Fitxer XML de barbarismes i altres temes

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Tue Mar 29 21:53:47 UTC 2005

Hola,

A Dilluns 28 Març 2005 00:23, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> Hola a tothom!
>
> 	Avui, mentre feia temps per acabar la compilació del KDE 3.4, he trobat
> un fitxer xml amb una llista de barbarismes catalans amb les respectives
> correccions, fet per en Jordi Mas, de Softcatalà, i amb llicència GFDL.
> El fitxer el podeu trobar a:
>
> http://www.abisource.com/lxr/source/abispell/barbarisms/ca-ES-barbarism.xml
>
> 	Hi hauria manera d'adaptar-lo al Kbabel? Una mena de RegExpTool que
> agafi aquest fitxer i corregeixi els barbarismes?

Faré un XSL per convertir les entrades de l'abiword al RegExpTool, però no
farà la correcció automàtica, és molt perillós, pot espatllar coses que ja
estan bé, i al cap i a la fi, fer un avís permet al traductor adonar-se dels
seus propis errors.

Fa dies que no em diu res el desenvolupador del KBabel, però tinc un pedaç que
permet mostrar la descripció dels errors que s'han trobat en un text traduït.
Si algú compila del CVS o les fonts del 3.4 i li interessa li ho puc enviar.

> [...]
> de Softcatalà. En David estarà content :)
>
> http://www.softcatala.org/projectes/eines/guiaestil/guiaestil.htm
>
> 	I finalment, us informo que s'ha publicat el programa de les "III
> Jornades del català a les noves tecnologies". Veig que en Sebastià
> participa a 2 taules rodones. La del dijous 14 d'Abril jo no podré
> assistir-hi, però faré el que calgui per anar a la de divendres 15 a les
> 18:00. Promet ser interessant. Si voleu, podem aprofitar per a
> conèixer-nos en persona. El programa de les Jornades el podeu trobar al

Jo entre setmana no podré però m'hi arribaria el dissabte si algú més s'hi
apunta. Hi sereu?

--
"Video-encoding-junkie? Me? Let me think about it for 25 frames, ehh, one
second"