[kdecat] kdeedu acabat

orestes at tsc.upc.edu orestes at tsc.upc.edu
Sun Mar 13 23:45:30 UTC 2005

Hola a tothom,

Aquest cap de setmana he acabat el kdeedu. La veritat és que ara caldria
provar-lo perquè segurament hi hauran cosetes a polir -notòriament els
acceleradors de teclat i alguna inconsistència en els noms dels menús-

Tanmateix, he provat de baixar un live-cd amb la KDE 3.4rcX però no he
trobat enlloc on havia de posar els *.mo per tal de canviar l'idioma
(creieu-me, he cercat una bona estona)

Quines són les opcions? Pujar-ho a sac i ja ho poliré quan es publiqui?
Algú que tingui el KDE 3.4 pot provar-ho i dir-me què tal? O bé existeixen
paquets Debian no oficials del KDE3.4 per tal que m'ho pugui instal·lar?

Ja em direu alguna cosa. Puc enviar els .PO quan em digueu i a qui em digueu.

Una altra cosa:... per on segueixo? Val la pena que acabi la traducció de
docs/kdeedu, o bé hi ha alguna part més urgent?

Fins aviat.

Orestes.