[kdecat] roigs vs rojos

Josep Ma. Ferrer josep.m.ferrer at telefonica.net
Sun Mar 13 19:11:57 UTC 2005

En/na Albert Astals Cid ha escrit:
> Avui he rebut una actrualització del Josep Ma. que feia alguns canvis de rojos
> -> roigs.
>
> Que jo sàpiga totes dues són igual de correctes. M'agradaria discutir quina de
> les dues variants usar. Personalment prefereixo rojos que m'és molt més fàcil
> de pronunciar.
>
> Albert

Hola,

	Només per a posar-ho en context, estem parlant dels raigs
infrarojos/infraroigs i dels dispositius de control remot per IR. Quan
vaig veure "infrarojos" em va fer mal als ulls i vaig cercar al
diccionari (el de l'Enciclopèdia) la paraula correcta. Només vaig trobar
 "infraroig", i a més la 3a. accepció es refereix a "raigs infraroigs".
En aquell moment ho vaig veure molt clar :)

	Salutacions cordials!