[kdecat] Algun astrònom a la sala?

Tevi tevibp at wanadoo.es
Sat Mar 12 10:32:41 UTC 2005

A Dissabte 12 Març 2005 11:17, Tevi va escriure:
> A Divendres 11 Març 2005 17:38, Josep Ma. Ferrer va escriure:

> A mi també m'agrada. Perquè si usem crescent (acceptat en urbanisme)
> quedaria una cosa com ara "Lluna crescent creixent" i "Lluna crescent
> minvant" que personalment no m'agrada. Només em queda un dubte, no estem
> agafant del castellà "medialuna" sense voler?
>
> Tevi
Fruit del meu propi temor que "mitja lluna" ho agaféssim del castellà
(paranoies meves i un dissabte amb poca feina) he estat remenant pel termcat
i he vist que usen "mitja lluna" per a descriure moltes coses, entre elles
croisants i viseres, i un tipus de duna que els anglesos anomenen crescent.
Per tant, em sembla ben encertat fer servir el terme mitja lluna per a
referir-se a la lluna.
Tevi