[kdecat] Directoris i carpetes

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Wed Mar 9 00:12:48 UTC 2005

En els testos de les traduccions vaig afegir-n'hi un que detectés l'aparició
de "directori". He mirat en la història de la llista i només he sabut trobar
un fil de conversa que parlava del dilema directori/carpeta.

Sé que en alguns casos com servidor de directori, es manté directori però n'hi
ha força a la traducció on encara hi ha directori en el sentit habitual, i
m'ha sorprès perquè tenia entès que en anglès ho havien "arreglat" tot i no
sembla que sigui així.

Què faig? Canvio els directoris per carpetes?

--
"Video-encoding-junkie? Me? Let me think about it for 25 frames, ehh, one
second"