[kdecat] diverses qüestions

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Tue Mar 8 10:07:22 UTC 2005

A Dilluns 07 Març 2005 12:13, Pau Capdevila va escriure:
> Doncs...
>
> "Fer clic amb el botó secundar"i o "prémer el botó secundari"...
> Però la pregunta era si clicar s'acceptava o millor no "fer" coses rares.

Inicialment el Termcat proposava "fer clic". Però aquesta traducció IMO no era
gaire operativa (prova d'aplicar-la en uns quants llocs i veuràs el què vull
dir). Ara està acceptada. Si vols saber quin és el criteri del Termcat, pots
anar a http://www.termcat.net/cercaterm. Una advertència, de tant en tant
canvien el seu criteri, cosa que em sembla lògica.

Quant a si "clicar" és rar, si "donar un colp" és "colpejar", "fer un bes" és
"besar" i "treure fum" és "fumejar", no veig perquè "fer clic" no ha de ser
"clicar".

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.