[kdecat] Re: kde-i18n-ca Digest, Vol 24, Issue 4

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Fri Mar 4 11:03:45 UTC 2005

No cal, acabo de mirar i la versió del manual i totes les seves imatges (no el
codi del programa) que vindran amb el KDE 3.4.0 són les mateixes que venen
amb el KDE 3.3.0, per tant per agafar les captures i fer la traducció de la
documentació no hauries de tenir problemes en fer servir el KDE 3.3.0

Albert

A Divendres 04 Març 2005 11:48, Daniel Fortuny Anguera va escriure: